Intruder A-6 1/48 klar!

Nu är den klar. fybövelen vilken pärs att få ordning på den här modellen. Kinetics Intruder har många brister och det har visat sig på tiden. Det här projektet har varit det segaste jag byggt, just pga att fel den är nedlusad med. Hur som helst, så blev den bra till slut. Jag ska passa mig från Kinetics alster i fortsättningen. Ska man bygga Kinetic så LÄS PÅ innan så slipper man stå där med skägget i brevlådan.
Ulf Olsson Lidholm

Hej!

Återigen ett mycket vackert bygge du har åstadkommit.
Att prestera så här bra trots dåligt grundmaterial (Kinetics) visar på verklig talang, man blir klart avundsjuk.

Happy building ...

Hälsningar

>>> Ulf

Svar: Jag tackar som ödmjukast för din kommentar.Den blev bra till slut. Längtar redan på att få börja på mitt nya projekt.
Bara semestern behagar att ta slut. :-)
Mod-inc Syndicate