Starfighter 1/32. (Rain edition)

Ja, tyvärr fick jag inspirationsbrist att forsätta mitt B-58 bygge. Den får ligga och gona ett tag, så tar jag upp den när jag får mer enerig till ett sådant bygge helt enkelt. MEN, jag har börjat mitt F-104 bygge. Detta kommer jag dock slutföra. Jag har kommit en bit på vägen. Cockpit och kroppen är färdijästa med varann. Här måste jag påstå att Aires inte varit för noga med passformen, Jag kan säga att cockpiten inte alls fick plast vare sig på bredden eller på längden. Jag fick tunna ut både cockpit och kropp bra mycket innan jag blev nöjd.nästan så jag slipade igenom plasten banneme. Otroligt dåligt av Aires att fuska med det.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Magnus Fridsell

Det är dessvärre vanligt att Aires inte passar och att man måste slipa sig blå för att få dit prylarna! Grymt irriterande men du verkar ju ha kommit förbi det hindret nu i alla fall :-) !

Hälsningar

Magnus

Svar: Ja, det är konstigt att vissa badkar passar väldans bra, så pass att man nästan slipper tälja. Sen har vi vissa som man inser att Aires inte ens provpassat i flygkroppen.Nu är man förbi det stadiet i alla fall. Nu är det "bara" straight forward!
Mod-inc Syndicate