Marcus L

Jag letar efter en modell på en tyska ubåt Typ VII för en utställning i sjöfartshuset i Nagu. Utställningen berör Operation Pinatova 1944. Dina byggprojekt är imponerande och jag undrar ifall du kunde tänka dig låna en av modellerna till Nagu för sommarsäsongen 2015?
Med vänlig hälsning,
Marcus L., Pargas.


Svar: Hallå Marcus. Ursäkta mitt sena svar, Det är ju inte helt omöjligt, men jag vet inte hur man skulle sköta transporten till Finland? Den är nästan 1 meter lång och väger en hel del.
Mod-inc Syndicate

Marcus L

Hej. Tack för ditt svar. Jag ber också om ursäkt för att inte givit ett gensvar tidigare, men det beror på att saker och ting har varit igång hela tiden och vi har varit tvungna att kolla upp budgetar och annat. För att garantera en transport av din u-båts-modell borde vi själva arrangera hämtning och tillika återbörda den till dig efter utställningen. Just nu verkar det som om vi saknar medel för detta, men vi har inte vänt alla kort än så det kan vara att vi trots allt är intresserade, förutsatt att vi får ett klartecken senast den 18.5. Efter det blir det nog för sent. Utställningen kommer att byggas upp igen i ett annan lokal under 2016. Jag har noterat att det finns en ubåts-modell som då eventuellt kunde ingå i utställningen, förutsatt att man planerat resurser för att låna den. Tack trots allt, kan vara att vi hör av oss kring samma sak inom en snart framtid!
Marcus L.

Svar: Jag har skickat dig ett E-mail om ärendet
Mod-inc Syndicate