Bismarck får ett hem.

Det börjar närma sig till 08-open. Klart Bismarck ska få ett "hem" tills dess.
micke

Fantastiskt bygge du gjort.
Jag står själv i startgroparna med samma modell.
Vad har du för storlek på montern?

Svar: Har inte alla mått i huvudet. Men basplattan är 1500 mm och 300mm bred. höjden på huven är 350mm.
Mod-inc Syndicate

Thomas

Hej

Otroligt vacker bygge du gjort.

står i startgroparna för min

Men döm till min förvåning att inga linjer alls var utmärkta

Hur fick du ut alla linjer ex vattenlinjen camouflaget hoppas du vill dela med dig av dina tips.

[email protected]

Med vänlig hälsning, Thomas

Svar: Tjo!Jag utgick från bilder på Bismarck, Mätning ungefär från ventilerna. Inte helt exakt, men det duger för mig. Kammot tog jag också på ett hum utifrån bilder.
Mod-inc Syndicate