Saab JA-37 Viggen Natural Metal Finnish!

Nu är min Viggen i naturmetall klar! Det var en kul byggsats denna gång. Riktigt bra faktiskt.....NOT!. Escis 1/48 är nog den mest grönjävliga byggsats att få ordning på..Det jag mest är imponerad av att jag slog min deadline på 2 veckor. NICE! Enjoy pics!
Oliwer.w12år

hej jag undra hur du gör för att få dom här små detaljerna på vingarna som ser ut som det har runnit olja.
håller på med en ja 37 viggen 1:48 snälla det skulle va jätte snällt

Mvh Oliwer 12 år

Svar: Hej, På den tiden använde jag HGWs wash produkter, en så kallad vattenbaserad ut-tunnad färg, Man droppar ned washen i panelskarven och drar ut washen innan den torkat in. Blir det för mycket så kan man ta lacknafta på en tops och ta bort överflödet. MVHHenrik
Mod-inc Syndicate

Oliwer.w12år

tack så mycket för hjälpen!!
MVH Oliwer